kredyt online
  • Wybierz serwis:
  • Kursy Angielskiego Katowice
  • Kursy Niemieckiego Katowice
  • Kursy Francuskiego Katowice
  • Kursy Hiszpańskiego Katowice
  • Kursy Włoskiego Katowice
  • Kursy Rosyjskiego Katowice

Współpraca

Wychodząc naprzeciw potrzebom firm i osób czynnych zawodowo proponujemy rozwiązania dopasowane do danego klienta grupowego lub indywidualnego. Oferujemy nauczanie języka ogólnego oraz specjalistycznego, używanego w kontekście zawodowym. W uzasadnionych sytuacjach zwracamy również uwagę na kontekst kulturowy.

Prowadzimy kursy w niewielkich grupach zwracając uwagę na efektywność zajęć. Aby to osiągnąć staramy się zrozumieć klienta, jego potrzeby, cele i preferowane sposoby ich osiągania. Razem staramy się wybrać sposób nauczania, tryb pracy, intensywność spotkań oraz ich miejsce.

ORGANIZACJA PRACY

  • Każdy uczestnik szkolenia realizuje przygotowany specjalnie dla niego program dostosowany do jego potrzeb i celów.
  • Grafik szkoleń jest elastyczny i dostosowany do możliwości czasowych klienta.
  • Istnieje możliwość planowania spotkań z lekcji na lekcję bezpośrednio z lektorem.
  • Uczestnik szkolenia może mieć tyle godzin zajęć w tygodniu ile sobie życzy.
  • Szkolenie może odbywać się w miejscu pracy klienta, w siedzibie Szkoły Języki Katowice, w jego domu oraz innym dogodnym miejscu.
  • Szkoła Języki Katowice regularnie monitoruje postępy w nauce uczestnika szkolenia zwracając uwagę na zagadnienia, które wymagają dalszej pracy.

ETAPY PRACY
W celu zapewnienia najwyższej jakości wszystkie szkolenia przechodzą następujące etapy:

Analiza potrzeb studenta

  • ocena poziomu zaawansowania umiejętności językowych poprzez test pisemny i ustny
  • uzgodnienie celów i potrzeb
  • opracowanie specjalnego programu i materiałów
  • ustalenie czasu i miejsca spotkań

Prezentacja – Praktyka - Produkcja

  • prezentacja struktur językowych w kontekście wziętym z życia
  • praktyczne zastosowanie nowych zagadnień językowych w szerokiej gamie ćwiczeń
  • użycie poznanych struktur w zadaniach typu dialog, symulacja spotkania, prezentacja, negocjacje, rozmowa telefoniczna i tzw. case study

Zadanie końcowe

  • sprawdzenie umiejętności samodzielnego zastosowania przez uczestnika szkolenia poznanych struktur w zadaniach typu dialog, symulacja spotkania, prezentacja, negocjacje, rozmowa telefoniczna i tzw. case study